Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Pohled tam, kudy prochází můj život. Většinou alba ke článkům na mých Peruckých stránkách www.iperuc.cz . Další má alba jsou zde http://plazik02.rajce.idnes.cz a ty nejstarší ZDE
http://plazikhistorie.rajce.idnes.cz .

Proměňte svá alba ve fotoknihu

Ideální jako dárek nebo jen tak pro sebe na památku.

SLEVA 25 % 17. 12.

47 fotek, 22.11.2017, 26 zobrazení, 2 komentáře | příroda
Ve středu se ukázalo sluníčko a tak jsem si vyšel kousek do lesa. Pod Karhancem nad Dýbeř a přes Makala zpět. Příjemné odpoledne. (V závěru alba pár fotek, upravených filtrem cinema pro FB.)
82 fotek, 11.11.2017, 32 zobrazení, 1 komentář | sport
Po mnoha letech jsem se vydal se synem a pravnukem na motoristické závody do Ředhoště na maraton. Po čtyřkolkách a motorkách jsme chvíli zůstali i na maroton aut ve čtyřech kategoriích. Nejvíce kol ujel za 4 hodiny RP Interiér (Speciál do 1000 ccm), časomíra zaznamenala 63 průjezdů. Daly se vyfotit lepší záběry, ale tam jsem se se svými pajdavými nohami nedostal, nebo neodvážil.
17 fotek, 6.10.2017, 31 zobrazení, 1 komentář | krajina
Cestami z lázní jsem projížděl krásným Českým středohořím a tak se jednou stavil nad Košticemi a Levousy. Je ta naše krajina nádherná. A pěkně je i u mne na dvoře...
77 fotek, 15.10.2017, 22 zobrazení, 2 komentáře | příroda, vesnice
V polovině října bylo krásné počasí, vše se zbarvilo a kolem poletovalo babí léto. Před obědem jsem se mrknul na dvorek, ale po něm jsem zamířil na známou trasu zámeckým parkem a lesem na Krásnou vyhlídku. Do kopečků vidět nebylo, ale jinak bylo skutečně moc krásně.
19 fotek, 4.11.2017, 18 zobrazení, 1 komentář | příroda, vesnice
Po snídani, kolem 10. hodiny, jsem vyšel na 10 minut na dvůr a objektivem mrknul na mlhavou proměnu s pavučinkami.
50 fotek, 2.11.2017, 13 zobrazení, 1 komentář | kultura, města
Tak jsem zase prošlapal několik kilometrů po pražské dlažbě za návštěvou galerií. V podkroví Malostranské besedy to byla Praha fotografa Jiřího Píši i s výhledy na okolí, v ateliéru J. Sudka jakési mentálno lidské duše, v renovované Leica Gallery extravagance Ellen von Unwerth, V Domě fotografie úžasné řady portrétů lidiček, rodin i celých skupin Pavla Baňky a v Clam-Gallasově paláci stará i zmizelá Praha z ateliéru H. Eckerta. A večer ještě...
41 fotek, 9.10.2017, 26 zobrazení, 3 komentáře | cestování, krajina
Po lázeňských procedurách jsem si udělal 7,5 km dlouhou procházku na horu Doubravku nad Teplicemi. Vrátil jsem se tam po více než 50 letech od dob mého učení. I když jsem trochu bloudil, procházka podzimní přírodou a pohledy do krajiny byly moc příjemné.
46 fotek, 18.10.2017, 22 zobrazení, 4 komentáře | cestování
Z Teplic jsem se zajel podívat do Oseku na tamní klášter. Jen pár fotek zvenčí, vevnitř se bohužel nesmělo fotit. Interiéry úchvatné, pro mne ty barokní až neskutečně přeplácané (ale mistrovsky). Více mne zaujala ranná gotika křížové chodby (dokonce i s románským portálem) a zejména nádherná kapitulní síň. Po prohlídce jsem si v mlhavu vyšel ne nedaleký hrad Rýzmburk. Úžasné místo v podzimních barvách.
117 fotek, 8.6.2017, 57 zobrazení, 8 komentářů | cestování
Letos žádná Francie, ale na jih do Rakouska. Po poledni jsme byli v Linci - náměstí, kostely a katedrála, Mozartův dům, zámek, Dunaj a kolem třetí dále k jezeru Trauensee do Gmundenu. Krátká zastávka v porcelánce a poté do města, promenáda podél jezera až k vodnímu zámku Ort. Cestou ještě zastávka v Trauenkirchen, kostel byl ale zamčen. V 8 večer přijíždíme k hotelu Weismann v St. Georgen im Attergau.
8 fotek, 22.6.2016, 32 zobrazení, 2 komentáře | krajina
Jedno ráno v červnu jsem jel do Loun a musel jsem zastavit nad Slavětínem. Teď jsem našel fotky v archivu...
38 fotek, 2.4.2017, 41 zobrazení, 2 komentáře | příroda
Prvou dubnovou neděli bylo tak krásně, že jsem ještě v podvečer dopajdal až na Dýbeř. A jak to v lese kvetlo...
25 fotek, letos v srpnu, 48 zobrazení, 2 komentáře | příroda, vesnice
Jeden den pohled na náměstí a další jsem se šel na půl hodimky projít před můj dům a do parku...
57 fotek, 16.8.2017, 47 zobrazení, 2 komentáře | cestování
Tak toto se nepovedlo. Jel jsem na reklamaci s autem a cestou zpět se stavil v Plasech. Měl jsem v autě jen starý malý poškozený kompakt, ale nedalo mi to a úžasné prostory kláštera jsem si vyfotil. Kvalita fotek špatná, ale Santiniho Plasy jsou úžasné.
45 fotek, 14.7.2017, 27 zobrazení, 2 komentáře | krajina, příroda
Předposlení den naší dovolené jsem se donutil vstát po páté ranní a šel fotit k hladině vodní nádrže Trnávka u Želivu. Povalující se chuchvalce páry a východ slunce byly uchvátné. A nakonec přijel i Charón...
30 fotek, 1.7.2017, 65 zobrazení, 1 komentář | krajina, příroda
Ve svatební den mé vnučky jsem se rozhlédl i kousek za humna Hájenky ve Slavětíně. Bylo tam naše nádherné České středohoří i celá krajina k Býtinům. No a stála tam i Baba.
75 fotek, 11.7.2017, 29 zobrazení, 4 komentáře | cestování, krajina, města
Třetí letošní dovolená byla "rodinná" u vodní nádrže Trnávka. Zajeli jsme se i do Pelhřimova s krásným náměstím a muzeem kuriozit. Jen kousek to bylo na hrad Kámen za sbírkou starých motocyklů.
77 fotek, letos v červenci, 30 zobrazení, 7 komentářů | cestování, krajina, města
Třetí letošní dovolená byla "rodinná" u vodní nádrže Trnávka. Rozjeli jsme se samozřejmě i do okolí, v tomto albu je Humpolec a Červená Řečice s procházkou k Červenému mlýnu.
160 fotek, 20.6.2017, 86 zobrazení, 1 komentář | cestování, lidé
S Českopisem MKL jsme vyrazili tentokráte na Vysočinu. Prvým navštíveným místem byl hrad Lipnice s Jaroslavem Haškem. Ve sklárně v Okrouhlicích jsme viděli šikovnost sklářů - foukačů. Na závěr jsme se prošli nádherným skanzenem Veselý kopec se souborem lidových staveb Vysočina. Přálo nám i počasí, takže opět krásný den za poznáním naší vlasti.
37 fotek, 1.5.2017, 49 zobrazení, 2 komentáře | příroda
Letos jsem na očistu podkovy vyrazil až na 1. máje. Moc toho tentokráte nekvetlo, ale v lese bylo příjemně. Jen ti správci zase řežou a řežou... I cesty pro turisty jsou zničeny.
22 fotek, jaro, 35 zobrazení, 6 komentářů | příroda, vesnice
Konec března a začátek dubna to kolem mého baráčku vše rozkvetlo...